Terima Kasih kerana Berkunjung Ke Halaman Ini..sila lah tinggalkan komen2 anda walau sekadar ucapan dan tinggalkan juga jejak anda supaya kita saling mengenali lebih rapat ..semoga silaturahim dapat dieratkan lagi.

tlg klik utk duit belanja..

Siapa yang ikut : Aku bangga dgn korang jd VVIP maya ..Tmakaseh !

Khamis, 28 Julai 2011

Adakah Aku Kehilangan Rakan Blog Maya...

salam kerinduan pada blog ini dan juga blog follower ku...

salam Ramadhan semakin menghampiri, dari Ramadhan ke Ramdhan kali ini kita bertemu lagi...

ade sebabnya aku menghilang diri dari alam maya ini...sesekali aku terfikir juga kenapa?

persoalannya kalau kite buat blog sebagai diary, pasti kite sentiasa ada idea untuk menulis sebab diary sesuatu benda yang kite buat setiap hari.

Kalau kite buat blog sebagai hobi, pasti kite tak kisah nak update ke tak. Sebab hobi sesuatu perkara yang buat korang enjoy. Betul tak?

so dalam kes aku ....haha pastinya hobi semata2...

now, muncul setelah sekian lama menyepi..adakah aku kehilangan rakan blog maya sebelum ni..harap2 tak lah yer...

akan diteruskan..harap sokongan dari readers semua...

3 ulasan:

mak encik | SZ berkata...

bz ek cik kak dayna?

PCL berkata...

emm sekali sekala muncuk diruangan komen pCL..mmg bz women la ni..xpa kita ttp blogger fren..

URGENT LOAN berkata...

Do you need Personal Loan?
Business Cash Loan?
Unsecured Loan
Fast and Simple Loan?
Quick Application Process?
Approvals within 4 Hours?
No Hidden Fees Loan?
Funding in less than 72hrs
Get unsecured working capital?
Email us: fastloanoffer34@gmail.com
Whats-app us on +918929509036

sebagai tanda sokongan sila klik sini

Related Posts with Thumbnails