Terima Kasih kerana Berkunjung Ke Halaman Ini..sila lah tinggalkan komen2 anda walau sekadar ucapan dan tinggalkan juga jejak anda supaya kita saling mengenali lebih rapat ..semoga silaturahim dapat dieratkan lagi.

tlg klik utk duit belanja..

Siapa yang ikut : Aku bangga dgn korang jd VVIP maya ..Tmakaseh !

Rabu, 24 November 2010

aku masih di sini...

Salam...

maaf ye aku bukan malas nak cantikkan halaman blog ni..rasanya memadai sudah tu nanti kalo ada masa aku cuba memperbaikinya...

tengok sajalah tak terurus langsung...sibuk dgn keja baru aku ni..
..anak2 dah 'meninggalkan' aku pegi ke rumah opah dorang...
..emmph bila lagi nak berseronok....aku pula asyik 'berseronok' dgn keja....adusss!! kekadang memang tak kecukupan masa...

Rasa begitu lama sekali aku hanya menyinggah ke blog kengkawan...ada yang menambah peningkatan visitor..aku je yang di takuk ni..tak pe lah , janji jangan tinggal terus...

aku masih di sini...

salam.

3 ulasan:

sz | m.s.s berkata...

heee...
takpe free2 kang update la ye...

DiaUmaiNiNaz berkata...

haloo kak dinaz nk singgah selalu coz b4 this entri kak i suka bace....teruskan la kak.

Admin P@P berkata...

Salam.
Ziarah untuk mengisi masa terluang.
Semoga ceria bersama keluarga.

TQ

sebagai tanda sokongan sila klik sini

Related Posts with Thumbnails