Terima Kasih kerana Berkunjung Ke Halaman Ini..sila lah tinggalkan komen2 anda walau sekadar ucapan dan tinggalkan juga jejak anda supaya kita saling mengenali lebih rapat ..semoga silaturahim dapat dieratkan lagi.

tlg klik utk duit belanja..

Siapa yang ikut : Aku bangga dgn korang jd VVIP maya ..Tmakaseh !

Rabu, 13 Oktober 2010

Merayap2 mesra.

salam,

Syukur rasanya dapat jua berentri kali ni ..
walaupun sesekali sempat berkunjung ke blog korang yang dirindui..x sempat nk meninggalkan jejak sbb kesuntukan masa sangat2...

Hari ni punya kelapangan yang kemungkinan tiada untuk hari esok dan entah bila lagi..harap2 dapat meluangkan masa sebegini (hari ni saja).. sempat menjengah ke blog pokcik kita yang setia dgn mamadiana kesayangannya...amik resipi bukan penjahanam katanya..
yang kebetulan aku masak kari...

Kari style mamak memang febret my family..especialy my hubby...(tunggu saja kepulangnya dari keja ptg ni..da sms td suruh balik awal sikit n xpayah beli lauk).
thanks pd beliau sbb sher walaupun secara tak langsung..org2 sepertiku sangat memerlukan.
Ini bukan pujian nk jack pokciklie...dan aku rasa beliau pun tak rasa cmtu.

Sori..xde kamera nk dirakam kan..., aromanya cukup untuk menambat hati jiran sebelah yg kebetulan balik utk makan tghari.."langkah kanan" katanya sambil ucap terima kasih...(jarang sekali blk umah tghari..).

InsyaAllah sekejap lagi aku akan merap2 lagi di alam maya ini untuk bertemu anda semua.

Salam mesra.

2 ulasan:

sz | m.s.s berkata...

bz sungguh ye kak...
lama tak hapdettt...
kari pun kari la..hihihi

p@kcikLie berkata...

bukan chef penjahanam kan!...syabas...bravo utk dayna kerana mencuba...somoga hubbymu jg terangkat.

sebagai tanda sokongan sila klik sini

Related Posts with Thumbnails