Terima Kasih kerana Berkunjung Ke Halaman Ini..sila lah tinggalkan komen2 anda walau sekadar ucapan dan tinggalkan juga jejak anda supaya kita saling mengenali lebih rapat ..semoga silaturahim dapat dieratkan lagi.

tlg klik utk duit belanja..

Siapa yang ikut : Aku bangga dgn korang jd VVIP maya ..Tmakaseh !

Jumaat, 2 Julai 2010

Baik2 saje...



Jalan2 semalam carik abgLong....upps ! no..no..Oblong Burger lah...dah lama tak pekena benda makan nie,...sekarang nie senang jer dapat..kebanyakkan store burger ada jual ...cuma masa jer tak sempat nak menyinggah kat situ..

Sedapnya.. Nyum.. Nyum.. Kawan-kawan sarapan apa pagi ni? Hiksss.. Mempekenalkan.. Oblong Burger..(da kenal ek!!) Sedap ohhh.. prosperity burger yang McD punya korang biasa makan tak? Ha.. Daging Oblong ni macam tu la rasanya.. Dia ada campuran lada hitam.. Sedap.. Dia bukan macam daging biasa.. Last sekali aku makan oblong..tahun lepas.

My hubby cm tau2 jer aku teringatkan benda nie...
Zas ! ..balik keja dia ajak ktorg makan2....
nk jaga hati aku yang kepenatan firstday 'keje'...:P

..
.

p/s ..bby aii baik2 belaka...tak kaco pon.

2 ulasan:

sz | m.s.s berkata...

wahhh kena mencariks gak ni....yummy!

pakcikLie berkata...

support Glokal is better..

sebagai tanda sokongan sila klik sini

Related Posts with Thumbnails