Terima Kasih kerana Berkunjung Ke Halaman Ini..sila lah tinggalkan komen2 anda walau sekadar ucapan dan tinggalkan juga jejak anda supaya kita saling mengenali lebih rapat ..semoga silaturahim dapat dieratkan lagi.

tlg klik utk duit belanja..

Siapa yang ikut : Aku bangga dgn korang jd VVIP maya ..Tmakaseh !

Jumaat, 9 Julai 2010

KeNapa aKu ???

"Kalau kali panjang sejengkal , lautan dalam jangan diduga"

memang aku tak penah g memancing pon...mata kail lagi ler tak penah pegang, tapi skrg aku bkn nak citer pasal benda mancing nie...tak minat pon...

ekceli aku nak citer pasal kenalan aku sama2 masa sekolah dulu....
dah lama tak jumpa tapi Fb mempertemukan kami kembali...
dia sejenis dgn aku..maksudnya pmpuan la...

Biasalah dah lama tak jumpa..mcm2 citer keluar ...
...ni masalah die tapi saja nak tanya pendapat aku...dan nk mintak tolong sesangat katanya...

dia nak 'test' ayat laki die...saja nak tengok ..cmner laki die layan tak ...
yg jd mangsanya lak aku lah...
Subhanallah ..

Yang jd tanda tanya tu...kenapa aku!
kenapa plak nak test2 laki...aku tak faham ler..

jawabnya.. "saja suka2..ko teror sikit bab2 nie"

sampai skrg aku tak buat keja bodoh tu..dan tak akan buat.
Giler ke pa pmpuan nie..huhhh!.

p/s : jangan sesekali buat masalah utk selesai masalah lain, pikir dulu sblm buat.

5 ulasan:

sz | m.s.s berkata...

soh test mengayat laki sendiri? gilo ke hapa... adehhh

pakcikLie berkata...

haaa..! jgn dok test org na..bahaya tu..

dayna berkata...

memang gilo neh punya kes..tamo la aku

dayna berkata...

pakcikLie : baik tuan..tq2.

Drama Mama berkata...

haaaa jgn la camtu. takdak masalah cari masalah kan. nanti sendiri merana. huhuhuhu

trust is important in any relationship. selagi tak tengok dia curang depan mata, kena tenangkan hati untuk lebih trusting. huhu

http://twinkywinkystars.blogpsot.com

sebagai tanda sokongan sila klik sini

Related Posts with Thumbnails