Terima Kasih kerana Berkunjung Ke Halaman Ini..sila lah tinggalkan komen2 anda walau sekadar ucapan dan tinggalkan juga jejak anda supaya kita saling mengenali lebih rapat ..semoga silaturahim dapat dieratkan lagi.

tlg klik utk duit belanja..

Siapa yang ikut : Aku bangga dgn korang jd VVIP maya ..Tmakaseh !

Isnin, 31 Mei 2010

hujan oh hujan...


Semalam petang hujan..arini pon cm nak hujan jugak..hujan rahmat..alhamdulillah.
Cuaca tak menentu ni bole buat demam nie..suara aku dah laen mcm nie..naseb baek la taip tak dengar suara..bole tahan la seksinya..
Anak aku , Anis pon dah demam semalam..panas badannya..sampai aku tak lena malam..naseb baek la dia sekolah petang...arini pegi sekolah jugak lah..ada exam...mama doakan adik n kakak buat yg terbaek utk exam kali ni yer....good luck girls!

1 ulasan:

Ummi Aisyah berkata...

moga adik n kakak dapat jawab exam yek..ameen

sebagai tanda sokongan sila klik sini

Related Posts with Thumbnails