Terima Kasih kerana Berkunjung Ke Halaman Ini..sila lah tinggalkan komen2 anda walau sekadar ucapan dan tinggalkan juga jejak anda supaya kita saling mengenali lebih rapat ..semoga silaturahim dapat dieratkan lagi.

tlg klik utk duit belanja..

Siapa yang ikut : Aku bangga dgn korang jd VVIP maya ..Tmakaseh !

Rabu, 26 Mei 2010

Terima kasih..mengigatkan aku ...

tak nak cm nie...tau



Alahai keciannya !... awak kesian dia ke kesian pada benda yang ditunggangnya..
Sebenarnya aku bersimpati dengan nasib orang2 sebigini..
Ramai blogers yang menyentuh keadaan fizikal seseorang sebagai bahan dalam entri diaorang..
apakah tujuan sebenar..adakah mahu mengenegahkan atau mempersendakan mereka??
Aku bukanlah tergolong dari mereka ini...tapi mungkin suatu hari nanti aku akan menjadi seperti mereka....
Terima kasih kepada mereka yang sentiasa mengigatkan dalam keadaan sedar atau tidak...sesuatu harus diambil tindakan, ayuh marilah kita sama2 menjaga kesihatan selagi kita masih sihat, dan jangan tunggu sampai sakit baru nak jaga semua itu...terhegeh2 berlari kesana kemari...konon nak menurunkan berat badan...join 'Biggest loser' club.

Jangan bagi alasan takder masa untuk semua nie...buat sesuatu yang terbaik untuk masa hadapan. Sayangilah diri kita.

1 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

trime kasih sudi singgah di blog sy..terime kasih juga menjadi follower blog sy..selamat berblogging :-)

sebagai tanda sokongan sila klik sini

Related Posts with Thumbnails