Terima Kasih kerana Berkunjung Ke Halaman Ini..sila lah tinggalkan komen2 anda walau sekadar ucapan dan tinggalkan juga jejak anda supaya kita saling mengenali lebih rapat ..semoga silaturahim dapat dieratkan lagi.

tlg klik utk duit belanja..

Siapa yang ikut : Aku bangga dgn korang jd VVIP maya ..Tmakaseh !

Khamis, 20 Mei 2010

Teringat Waktu keje dulu...

Ohaiyo gozaimasu!..Konichiwa!..Konbanwa!..moshi-moshi!..watasiwa Dayna deskedo..onagaisimas ..wakaranai? wakaran kedo..mataimasho...

bla2..banyak lagi samapai aku pon dah lupa..betul ker apa aku type..rasanya ade bunyi jepun sikit..tapi bagi sape2 yang pandai nihongo janganlah gelak plak ye... aku cuma teringat jer suatu masa dahulu...genap setahun aku tinggalkan mereka di sana..takperlah , kawan baru bole dicari..kawan lama tetap dikenang..sekarang aku terasa kesunyiannya..


MAEM

Kat sini lah bermulanya carea aku sebagai QE, hari2 berurusan dgn Japanes kekadang ok n kekandang tu sangat membosankan..puas rasanya selama 3 tahun aku di sana..datang keje masih gelap balik umah pon dah gelap jgak...mengadap benda tah ape2 yang tak tau bila ada kesudahannya..tapi di sebalik itu aku banyak belajar bagaimana masa begitu penting dan amat beharga bagi mereka ini.
hait! yuriseiku onagaisimasu..
Jangan sampai diorang kata ahokka pada kita..itu tandanya diorang menyampah kerana kebodohan kita.

Sekarang aku happy di sini tanpa ada maki hamun lagi dari mereka...biasala keje makan gaji cam tu lah...namun aku sentiasa berdoa kalau aku ditemukan lagi jodoh dengan kerja baru...aku dah bosan..aku dah bosan.

..

Tiada ulasan:

sebagai tanda sokongan sila klik sini

Related Posts with Thumbnails