Terima Kasih kerana Berkunjung Ke Halaman Ini..sila lah tinggalkan komen2 anda walau sekadar ucapan dan tinggalkan juga jejak anda supaya kita saling mengenali lebih rapat ..semoga silaturahim dapat dieratkan lagi.

tlg klik utk duit belanja..

Siapa yang ikut : Aku bangga dgn korang jd VVIP maya ..Tmakaseh !

Khamis, 20 Mei 2010

Menunggu Malam..

Tak semestinya malam penuh kegelapan, masih ada sinar purnama, lampu pelita walaupun tinggal kat kawasan pendalaman..ada juga orang kata malam penuh dgn kejahatan..ishh! tak taulah sapa yg cakap cam tu..mungkin bagi mereka yg selalu tersesat di alam nyata.

Bagi aku, malam adalah kebahagiaan..korang tau la housewife cam aku nie...sentiasa menanti malam..korang jangan pikir lebeh2 plak..tanggungjawab tu dah semestinya...
Okeh berbalik pasal cite malam, aku ada 2 orang anak dara sunti..skolah sampai ptg n sorang hasben keje sampai lewat ptg, siang diorang sumer takder kat umah..so that why aku boleh kuar malam jer..bukan maknanya aku tak bole kuar umah langsung..if aku mintak kebenaran hubby mesti dia bagi..sebenarnya aku malas kuar siang sebab cuaca panassss sgt...jgn korang cakap aku ni lilin or planta plak..aku ada migraine la , mata aku nie bila terkena silau matahari mula la berkerut dahi n kepala terus sakit...
Keluar malam pon bukan kemana2 sangat..abis2 pekena roti telur kat restoran mamak..berborak pasal masalah anak2 ker.. kalau ada, rasa cam santai sikit... lagi pon dah satu hari terperuk kat umah..kena angin malam bes jgak kan !
.
.
okeh cau!
.

Tiada ulasan:

sebagai tanda sokongan sila klik sini

Related Posts with Thumbnails