Terima Kasih kerana Berkunjung Ke Halaman Ini..sila lah tinggalkan komen2 anda walau sekadar ucapan dan tinggalkan juga jejak anda supaya kita saling mengenali lebih rapat ..semoga silaturahim dapat dieratkan lagi.

tlg klik utk duit belanja..

Siapa yang ikut : Aku bangga dgn korang jd VVIP maya ..Tmakaseh !

Khamis, 17 Jun 2010

apa korang buat Weh!!

Ekceli aku bukan nak salahkan sesapa dalam hal nie..aku cuma tak leh nak lelapkan mata....

may be sebabnya aku dah banyak sangat tido siang...huhuhu takut lak aku cmnie..berat badan semakin bertambah..apa harus aku lakukan..

Set my mind to do something yg boleh mengeluarkan peluh..
Tu pasal pepagi dah bertepek kat blog nie...sambil2 mengesat peluh n pekena teh herba...hahaa boleh tak berdiet nie..

Aku bukan setakat berjoging je tau kat luar sana....something new aku dah dapat..
kawan baru pon ade...no..no..bukan laki orang arr..U jangen2 mcm2 dgn I ok..I cari kawan dgn kaum sejenis jer U tau..

At least boleh menghilangkan rasa tekanan jiwa...huh! Weh! mcm la masalah besar sgt.
Susah jgk ye jd penganggur cmni..ada org ckp best la awk duk saja kat umah..kalau aku...itulah masa yg dinantikan n bla,..bla2...

Sapa yg tau kan hati masing2..sendiri rasa sendiri tau lah...dah keja nak berenti, tak keje nak cari2 plak..Weh! tak tau la..

p/s : setakat nie aku masih waras lagi...

1 ulasan:

PCL berkata...

ada keja tak nak keja elok2..maleh, nk berenti..macam2 la..

sebagai tanda sokongan sila klik sini

Related Posts with Thumbnails