Terima Kasih kerana Berkunjung Ke Halaman Ini..sila lah tinggalkan komen2 anda walau sekadar ucapan dan tinggalkan juga jejak anda supaya kita saling mengenali lebih rapat ..semoga silaturahim dapat dieratkan lagi.

tlg klik utk duit belanja..

Siapa yang ikut : Aku bangga dgn korang jd VVIP maya ..Tmakaseh !

Rabu, 16 Jun 2010

lari tajuk...

Memang lah sebabnya tah semena2 aku tukar tajuk tu sebab dia lari..lagi satu layout pon tukar sikit...apa2 pon itu aku punya suka..

Hari nie terasa boring sangat sebab kesaorangan lagi di rumah, anak masih lagi kat umah sedara diaorang , maklumlah sepupu ada ramai kat situ leh main2 sakan..my hubby biasalah keje..

kepala aku tersa sakit2 lagi nie rasanya terlebih tido kot, Weh !! tak tau ape nak buat...I just waitig to my new job ...mati kutu aku di buatnya kalau selalu gini..adusss tolong lah.

Apa aku nak buat sementara diaorang tiada kat sini..!!

Tiada ulasan:

sebagai tanda sokongan sila klik sini

Related Posts with Thumbnails