Terima Kasih kerana Berkunjung Ke Halaman Ini..sila lah tinggalkan komen2 anda walau sekadar ucapan dan tinggalkan juga jejak anda supaya kita saling mengenali lebih rapat ..semoga silaturahim dapat dieratkan lagi.

tlg klik utk duit belanja..

Siapa yang ikut : Aku bangga dgn korang jd VVIP maya ..Tmakaseh !

Selasa, 29 Jun 2010

Jus CinTA ...I like


Mula2 rasa cm tak sdap jer..ape nama pon cm...indah khabar dari rupa jer...
dah la kaler tak menarik...hitam ceroi jer...

Dah minum kali yg keberapa entah..barulah terasa kesedapannya...
Untuk korang yang tak tahu pasal Jus Cinta ni...nie aii nak stori sikit...ala senang jer..buah limau kasturi, potong sikit bahagian atas n masukkan asam boi...asam masin tu..putih ke merah , tak kesah lah..lepas tu perapkan dalam air gula merah yg telah dimasak...

haaa cmtu jer..nak minum kena tambah air n ais kiub...rasanya ada masam manis masin sikit.....untuk menghilangkan dahaga..takder feeling pon !!

Oleh sebab tu...aku meringankan kaki untuk ke nursry..beli pokok limau kasturi...hari2 boleh petik buat jus...
nak cari buah asam boi...hehe sampai matilah aku tak jumpa...so aku dah standby beli yang dah siap...


ni aku campur sirap bagi kaler dia menarik sikit..by google.

p/s : Tempat2 lain mungkin ada yang panggil air asamboi madu...

6 ulasan:

HaiDa HiDa berkata...

boleh cuba tu.. lgpun pokok limau kasturi ni sampai luruh2 buahnya..

dayna berkata...

tak susah mana pon..try la.

pakcikLie berkata...

owhh..selalu gak minum tu...kira ok lah.

peaNut berkata...

x masam ker babe???

dayna berkata...

pakciklie : jgn amalkan selalu..nt kencing manismasam plak..haha

dayna berkata...

peanut : campur madu takder la msm sgt...

sebagai tanda sokongan sila klik sini

Related Posts with Thumbnails