Terima Kasih kerana Berkunjung Ke Halaman Ini..sila lah tinggalkan komen2 anda walau sekadar ucapan dan tinggalkan juga jejak anda supaya kita saling mengenali lebih rapat ..semoga silaturahim dapat dieratkan lagi.

tlg klik utk duit belanja..

Siapa yang ikut : Aku bangga dgn korang jd VVIP maya ..Tmakaseh !

Rabu, 30 Jun 2010

Nak Tanya ??


Tinggal hari nie saja lagi aku boleh bersenag lenang....di pagi nan indah ini...
Esok aku akan memulakan tugasan baru...haha..korang masih ingat...aku akan menerima tetamu ....Harap kedatangan diorang mengubat kesunyian aku di masa ketiadaan mereka di siang hari.

Weh ! apa aku nak buat nie..dah lama tak jaga baby..cmner nie..bole ke aku handle 2 org sekali...waaaa...tak tahu lah tengoklah besok nt cmner...!!

ape pon kena wat preparation dulu...apa lagi..kemas2 umah la..nt diorang dah ada tak sempat plak..

Nak tanya pd korang ibu2 yang jadi pengasuh part timer or ibu2 yg hantar anak2 kat umah pengasuh part timer nie..cmner bayaran dia?

Baby girl 1 thn n baby girl 2thn lain2 parent...rm270 n rm250 (8am-530pm)..bleh ke??
akceli aku tak penah survey pon..aku serahkan pada ibubapa budak2 tue pasal bayaran(maybe diorang lbh tahu)..n yang penting diorang parent nie jangan banyak cerewet..aku akan jaga macam anak2 aku...semestinya.

Sudah dipersetujui pasal harga upah tu...cuma aku nk tahu..kebiasaanny patutkah ??

p/s : Pusat Asuhan amik rm200 jer kt sini..aku hairan knp bagi aku lebeh !!


5 ulasan:

mak encik | SZ berkata...

rasanya ok kot rega tu kak...sy rasa parent sanggup bayar lebih untuk pastikan anaknya dpt jagaan/perhatian sepenuhnya...biasalah ada pro n cons antara bbsitter vs nursery... :)

dayna berkata...

Sz/m.s.s : timakaseh yer ...oo cmtu ker..diorang jaga lg ramaikan..quality first ek!

HaiDa HiDa berkata...

betul tu kak.. saya pn rasa dh ok tu.. saya mmg xder baby, kawen pn tidak lagi.. hehehee.. tpi tgk abang2 dan kakak2 yg letak anak2 kat rumah pengasuh kan lebih kurang dalam harga tu jer.. kalau abang g amik lewat atau terpaksa amik keesokan hari, abang bagi lebih lah tuk bulan tu.. selalunya parent sndiri akan tahu hal ni..

PCL berkata...

bbsitter..my wife skrg nie dh wt yg terbaik..parents bb pon dah suka..pasal bayaran tu rasanya ok dah...as long kt jaga dgn baik n diorang puas hati..nt mana tau dpt bones lg(baju raya sepasang ke)..

Hana Faza-same person berkata...

ok kot harga tu..hana tgok anak kakak hana pon rate mcm tu jugak..

selamat memulakan tugas baru:)

sebagai tanda sokongan sila klik sini

Related Posts with Thumbnails